Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Φεύγω …


Έφτασε η ώρα να σηκώσω άγκυρα για ταξίδι μακρινό.
Αυτή τη φορά θα είναι ένα αληθινό ταξίδι… ένα ολόκληρο ταξίδι…
Ένα ταξίδι-ίαση από την κόπωση της καθημερινότητας μου. Ένα ταξίδι-λύτρωση από την προσποίηση και την υποκρισία ενός περιβάλλοντος στο οποίο είχα εγκλειστεί με τη θέλησή μου, κλείνοντας τα μάτια στις τόσο συχνές προδοσίες και βιώνοντας μόνο την παραμυθένια υπόστασή του.
Οι επόμενες δέκα μέρες θα είναι για μένα το τέλος μιας περιόδου αναγέννησης. Όχι μην φανταστείτε κάποια ριζοσπαστική αλλαγή… Μόνο μια απλή αποδέσμευση … Το σπάσιμο μιας αλυσίδας που κάθε κρίκος της φάνταζε ατσάλινος και γερός αλλά κάτω από την επιφάνεια ήταν σάπιος. Ακόμα και ο μεγαλύτερος και δυνατότερος, έμεινε τελευταίος επειδή δεν είχε περάσει ποτέ από το μυαλό μου να τον τραβήξω… ένα μικρό βηματάκι απομάκρυνσης ήταν αρκετό για να ανακαλύψω πόσο σαθρός ήταν.

Μετά το δεκαήμερο ταξίδι, θα περάσω το υπόλοιπο των διακοπών μου στο Νότο… σε μέρη οικεία και γνωστά…. Ίσως λίγο παρεξηγημένα και… κάπως απαξιωμένα αλλά πάντα μα πάντα αγαπημένα. Θα τα ξαναπούμε τότε… με όσους από τους λίγους και καλούς φίλους τα λέμε εδώ … αν δεν έχετε φύγει κι εσείς ως τότε…

Εύχομαι σε όλους σας … Καλή ξεκούραση… κι έναν υπέροχο Αύγουστο….

Και στην υγειά σας!


Discover Nina Simone!

6 σχόλια:

Sideras είπε...

Νομίζω είναι η σειρά σου καλή μου Lady Blue .Είναι καιρός να γυρίσεις από το γκρι στο μπλε σου. Πάντως αν ακόμα δυσκολευτείς καμιά φορά στο μέλλον με αλυσίδες ,φώναξε με και με το σμιρίλιο μου θα τις κόψω αμέσως.

Καλή ξεκούραση και όταν επιστρέψεις ακόμα πιο δυνατή ,πάρε ότι απέμεινε από την αλυσίδα και δέσε τους δράκους σου.

Όπως και να έχει ,σιδερένια καληνύχτα σου αφήνω με μια λευκόχρυση ασπίδα….

Natalia είπε...

καλό ταξιδι να εχεις...

αλλά τι είναι αυτά που γράφεις?

τι σημαινει ζωή τέλος πάντων?

δεν ξερω τι να πω

καλο υπολοιπο καλοκαιρι

δεσποιναριον είπε...

Σε καλο σου ματια μου! Με τρομαξες! Καλο ταξιδι. Θα τα πουμε, να περνας ομορφα!

Blue είπε...

Να' μαι κι εγώ ..... άρτι αφιχθείσα και με τις βαλίτσες ακόμα γεμάτες!!!
Συγγνώμη που τα σχόλια σας μείναν στα σκοτεινά τόσο καιρό αλλά είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να ξεκουραστώ ... και το έκανα!

Σιδερά μου θα προσπαθώ να κρατιέμαι μακριά από αλυσίδες στο μέλλον αλλά αν τυχόν χρειστεί... ξέρω ποιον θα φωνάξω!!

Ναταλάκι... μην προβληματίζεσαι πολύ με τη ζωή ... Νομίζω ότι όσο πιο σοβαρά την παίρνουμε, τόσο περισσότερο μας κοροιδεύει και παίζει μαζί μας... Όσο γι αυτά που έγραψα... ήταν ο τρόπος μου να κλείσω ένα κεφάλαιο της ζωής μου στο οποίο ... μάλλον έδωσα περισσότερη σημασία από όσο άξιζε!
Ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαίρι και να είσαι έτοιμη για ένα ακόμα πιο όμορφο φθινόπωρο....

Δεσποινάκι μου ξέρω ότι θα είσαι διακοπές πια... Ελπίζω ότι θα τα πούμε κι από πιο κοντά κάποια στιγμή εμείς!

Μόλις τελειώσω με τις βαλίτσες και τα σχετικά θα έρθω να σας επισκεφτώ... Φιλιά σε όλους!

Natalia είπε...

ακόμα οι βαλίτσες?

καλό μήνα

Blue είπε...

Οι βαλίτσες έχουν μείνει ανοιχτές.... (Θα καταλάβεις στο επόμενο ποστ!)
Καλό μήνα Ναταλία μου!