Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Ο εξορκισμός του Σεπτέμβρη …


Δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση! Απαιτεί ενεργητικότητα, εγρήγορση και … μια δόση φαντασίας.
Στο ταξίδι της επιστροφής από τις διακοπές αντί να μελαγχολείς και να μετράς τις εβδομάδες ως τα Χριστούγεννα μπορείς να σχεδιάσεις ένα … beach party! Και να το οργανώσεις όσο αδειάζεις βαλίτσες… Μερικά τηλέφωνα, ποιος θα αναλάβει τι, και ναι…. Εγώ φυσικά τη μουσική! (Έκανα μάλιστα και την πρώτη μου απόπειρα στο μιξάρισμα για την οποία είμαι πολύ περήφανη!) Και το πάρτι έχει μεγάλη επιτυχία, αφού όλοι μα όλοι έχουν ανάγκη μια τελετουργία για τον εξορκισμό αλλά … η θλίψη του Σεπτέμβρη ακόμα καραδοκεί …

Μια τελευταία μικρή απόδραση όμως… κάτι πιο ήσυχο από τις διακοπές αλλά γλυκά ταξιδιάρικο … όπως η θάλασσα το Σεπτέμβρη…


Σηκώνω πανιά και σαλπάρω…. Κυριολεκτικά αυτή τη φορά! Τις επόμενες νύχτες θα με νανουρίζει το κύμα και το τραγούδι των γλάρων. Κι όταν πια γυρίσω … θα είμαι έτοιμη να αποχαιρετίσω το καλοκαίρι…


Discover Ivy!

3 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Γυρισες; Καλη Χρονια στα μωρα σου!

Natalia είπε...

τι έγινε?
όλα καλά?

ακόμα εν πλώ?

Blue είπε...

Γύρισα??? Μάλλον! έτσι λέω Δεσποινάκι ... ότι γύρισα! Σ' ευχαριστώ πολύ ... τα μωρά έχουν προσαρμοστεί στο φθινοπωρινό τους πρόγραμμα και τις δραστηριότητες τους...
Όλα καλά Ναταλάκι μου... Λίγο απότομη η προσγείωση στην πραγματικότητα, ανέλαβα και μια καινούργια δουλίτσα... σε λίγο θα δουλεύω περισσότερο από ότι όταν πήγαινα στο γραφείο και είχα κανονικό ωράριο...
Δεν το βάζω κάτω όμως... Μαζί με τα παιδιά έγινα κι εγώ μέλος του ομίλου ιστιοπλοίας της περιοχής και κάθε Σαββατοκύριακο βγαίνουμε στη θάλασσα... οικογενειακώς...
Το πιθανότερο είναι ότι θα χαθώ πια για τα καλά από τη μπλογκογειτονιά. Θα περνώ όμως με κάθε δυνατή ευκαιρία να σας βλέπω στα δικά σας μέρη και θα αφήσω ανοιχτό εδώ το λημέρι μου για λίγους και καλούς φιλούς όπως εσείς κορίτσια ... δεν ξέρεις ποτέ ... οι καιροί αλλάζουν!
Φιλιά και στις δυό σας πολλά...Θα τα πούμε σύντομα στα δικά σας μπλογκ!