Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Το χειρόγραφο της τελευταίας σελίδας...

Η Ναταλία και ο Σιδεράς με κάλεσαν να παίξω μαζί τους... Κι εγώ δεν κατάφερα ποτέ να αντισταθώ σε παιχνίδι.

Ως γνωστή ζαβολιάρα βέβαια δεν κάθησα να γράψω κάτι ειδικά για το ποστ. Είχα έτοιμο! Το τελευταίο μου "χειρόγραφο της τελευταίας σελίδας" ... Υπάρχει ένα τέτοιο χειρόγραφο στα περισσότερα από τα βιβλία μου και είναι είτε κάποια σημείωση σχετικά με αυτό που διάβασα, είτε κάποιες σκέψεις μου πάνω στο κείμενο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν κάτι εντελώς άσχετο με το βιβλίο. Ήταν κάτι που διέκοψε την προσήλωση μου στην ανάγνωση. Είχε σχέση με αυτό που άκουγα ... το "Tell it like it is" ένα νέο άλμπουμ με ανέκδοτα τραγούδια, επανεκτελέσεις και διασκευές από τη μαγική φωνή της Nina Simone.



Η απαραίτητη μουσική υπόκρουση για να μπείτε στο κλίμα (Πάλι ζαβολιά κάνω... σας βάζω να ακούσετε μήπως και έτσι δεν δώσετε πολύ προσοχή στον κακό γραφικό μου χαρακτήρα) :


Και οι κανόνες του παιχνιδιού :
1. Γράψε

2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )

3. Πόσταρε

4. Ειδοποιείς το autographcollectors με το να βάλεις στο τέλος της ανάρτησής σου: για το http://autographcollectors.blogspot.com/

5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν και ειδοποίησέ τους.(επίσης απαραίτητο, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται)

Και για να εκπληρώσω και τον τελευταίο κανόνα να καλέσω όσους από τους φίλους μου που με σιγοντάρουν εκεί δεξιά, δεν έχουν παίξει ακόμα...



* Για όσους αναρρωτήθηκαν αν υπογρ
άφω πάντα τα χειρόγραφά μου ως Blue, πρέπει να υποσημειώσω ότι η υπογραφή ήταν προσθήκη για το ποστ!

13 σχόλια:

Sideras είπε...

«…Η γοητεία του να μπορείς να αντιστέκεσαι…».Αξίζει λίγο φιλοσόφημα αυτό ….,αλλά όχι τώρα. Τώρα θα συγκεντρωθώ στο άλλο που έγραψες ,τον στοίχο του τραγουδιού:
“Tell it like it is … Life is too short to have sorrow. You may be here today and gone tomorrow…” Πόσο εύκολα το ξεχνάμε αυτό αλήθεια. Είναι φορές που βλέπω κάποιους ανθρώπους αλαζόνες ,αψηφώντας το ποσό εύθραυστοι και εύθραυστα είναι όλα. Και όμως εξακολουθούν να παρουσιάζονται αθάνατοι.
Καλή μου Lady Blue αξία δεν έχουν τα ωραία γράμματα ,αλλά οι λέξεις ,το νόημα από αυτά που γράφεις. Και αυτό το νόημα είναι όμορφο ,όπως και η ψυχή σου από ότι φαίνεται.
Ζαβολιά θεωρώ που φωτογράφισες ένα κομματάκι από το βιβλίο που διάβαζες και τώρα θα με κανείς να θέλω να το διαβάσω και ΄γω : )

Blue είπε...

Καλώς τον Σιδερά!
Πριν αρχίσεις να φιλοσοφείς τη γοητεία των αντιστάσεων, άκου το "Jelly roll" ... Κάπως έτσι το φιλοσόφησα εγώ :)
Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και για τα καλά σου λόγια!
Το βιβλίο είναι καταπληκτικό. Στο συστήνω ανεπιφύλακτα. Είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει!

δεσποιναριον είπε...

Ω ωστε ετσι γραφετε αουαρ λειντυ! Καλα σε εχω μαθει εσενα, τοχεις ξανακανει αυτο, αποθηκευεις υλικο και οταν προκυψει προσκληση τσουυυπ!

Για να σοβαρευτω τωρα, κολλησα κι εγω στην τελευταια φραση, και μελαγχολησα. Δεν ειναι τυχαιο το blue. Φιλια!

δεσποιναριον είπε...

Εισαι εδω η λειπεις; Μαλλον λειπεις αλλοιως θα εβλεπα το προχτεσινο μου σχολιο. Φιλακια.

done for είπε...

Γιατί νομίζω ότι τη ζαβολιά την έκανε η Νίνα που έκλεψε την παράσταση; :)

Natalia είπε...

τα γραμματα σου ειναι αυτα που αρμόζουν σε μια lady της θαλασσας :)

πολυ ωραια, και το κειμενο επισης

ευχαριστω που δεχθηκες την πρόσκληση...

φιλιά

Autographcollectors είπε...

Πολύ όμορφη η ιδέα σου να ανεβάσεις το χειρόγραφο από την τελευταία σελίδα βιβλίου.
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου.
Το σημείωμά σου αναρτήθηκε στο blog "ιδιογράφως"

Ανώνυμος είπε...

Μπορεί να άργησα αλλά ναταποκρίθηκα.Γειάσου ΓΑΛΑΖΙΑ!

Blue είπε...

Πωπω!!! 4 μερούλες ήμουν μακρυά από το νετ κι έμεινε έρημο το μπλογκ να σας υποδεχτεί χωρίς οικοδέσποινα! Αν ήξερα ότι θα είχα τόσους αξιόλογους επισκέπτες θα άνοιγα έστω και για λίγο να σας κεράσω ένα ποτό...

@Δεσποινάκι μου είναι ο πυρετός της άνοιξης.... Θυμάσαι είχα κάνει και πέρσυ ποστ! Πέφτουν όλα μαζεμένα γενέθλια, γιορτές, ανοιξιάτικο συγήρισμα, εξετάσεις, διάβασμα και ... deadlines!
Αν περάσει και αυτή η εβδομάδα και καταφέρω να επιβιώσω θα αρχίσω να οργανώνω ένα ταξιδάκι.... το υποσχέθηκα στον εαυτό μου!
Όσο για το blue... τίποτα δεν είναι τυχαίο... :)

@ Φαντασματάκι... Ξέρεις ... εμένα μου αρέσει να μου κλέβουν την παράσταση... Είμαι πιο αποτελεσματική στα παρασκήνια :))
Χειροκρότημα για τη Νίνα λοιπόν!


@ Ναταλία μου εγώ σε ευχαριστώ για την πρόσκληση! Είδα στα feeds μου ότι έχεις καινούργιο ποστ ... Θα περάσω για να πάω το μίνι ταξιδάκι μου πριν ξανακλείσω για να επιστρέψω στη δουλειά μου!
Φιλάκια

@ Autographcollector Εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την επίσκεψη! Η δική σας ιδέα για τα χειρόγραφα ήταν επίσης πολύ όμορφη!

@ Ector Σ'ευχαριστώ πολύ που αποδέχτηκες την πρόσκληση. Θα περάσω να δω το χειρογραφό σου. Τελευταία φορά που πέρασα από το μπλογκ σου είχες παραθέσει ένα καταπληκτικό ποίημα και ήθελα να σου γράψω για να σου προτείνω αν ήθελες να χρησιμοποιήσεις μια φωτογραφία μου που μου ήρθε στο μυαλό μόλις το διάβασα... αλλά με τις υποχρεώσεις και τα οικογενειακά μου δεν πρόλαβα και ... έμεινε... Δεν πειράζει... μιαν άλλη φορά!

Ανώνυμος είπε...

Έκτατο το χειρόγραφό σου.Όσο για τη φωτό σου μπορείς να τη στείλεις και τώρα.Σε κάθε περίπτωση περιμένω κάποια σου φωτογραφία όποτε κρίνεις!

Blue είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
done for είπε...

Χμμμ... ναι, από το βιβλίο εννοούσα ότι έκλεψε την παράσταση, όχι από το χειρόγραφο. Τι παρανοήσεις είναι αυτές, γιορτάρες μέρες; τς τς τς :-)

Blue είπε...

:))
Μην μου το χαλάς τώρα.... Εγώ ακόμα ελπίζω ότι δεν πολυπροσέξατε τα ακανόνιστα αλφα μου και τα παράξενα ου μου....